[LINUX:19594] [istanbul-anons] merhaba... (fwd)

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 13:26:08 EEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 14 Sep 2000 11:19:53 +0300
From: Azmi Ozgur <webadmin@adu.edu.tr>
To: istanbul-anons@linux.org.tr
Subject: [istanbul-anons] merhaba...

Selamlar... Biz Adnan Menderes Üniversitesi bünyesinde sistem
yönetimlerinde NT kullanıyoruz...Kişisel olarak Linux'u windoza tercih
ettiğim için Bilgi İşlem Daire baskanıma biz neden sistem yönetimlerinde
Linux kullanmıyoruz diye bir teklifle gittiğimde Linuxu profösyönel
anlamda öğren gecelim demişti...Şimdi bir kac aya kadar tüm sistem
yönetimlerinde Linuxa gecmeyi düşünüyoruz...Bana bu konuda yardım
alabiliceğim isim şahıs we adresler verebilirseniz minnettar
kalırım...Şimdiden teşekkürler.....

Sewgi Saygı Linux :)