[LINUX:19591] Ynt: Pascal Programlama

From: Zekai Oguz OZALP (oguzozalp@hotmail.com)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 12:46:53 EEST

www.freepascal.org da hem lazarus hem pascal hem de gerekli kütüphane ve yardımcı modülleri bulabilirsin...

zekai oguz ozalp
  ----- Original Message -----
  From: Yaşar ÖZANLAĞAN
  To: Multiple recipients of list LINUX
  Sent: Wednesday, September 13, 2000 4:18 PM
  Subject: [LINUX:19555] Pascal Programlama

  Selamlar

  Linux uzerinde pascal ile programlama yapan arkadaSymyz varsa lutfen
  yardImlarInI bekliyorum.

  1- Rhide-1.4.7 ve pascal compilerini kurdum. fakat derleme yapmak istedi?im
  zaman (CRT) gibi kitaplyklaryn yerini soruyor. Ben de bilmiyorum.

  2- KDE'nin Kdevelop isimli program geliStirme aracyny ve gereken modUlleri
  internetten indirip Redhat 6.2 üzerine kurdum. Hata mesajlary ingilizce
  oldu?u için anlayamyyorum. Sonuçta yapylan program çalySmyyor. Duydu?uma
  göre KDevelop SuSe Linux Uzerine kurulu olarak geliyormuS. SuSe Linux 6.4
  pakettinde neler var, hangi kernel var gibi bilgileri internette bulamadym.
  Bu programI kullanan bir arkadasImIz beni aydInlatIrsa sevinirim.

  SAYGILARIMLA

  Yasar OZANLAGAN