[LINUX:19586] Re: Apache 1.3.12

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 11:12:41 EEST

> 2 gun once uygulama kurulum ve gelistirme amacli bir bilgisayara slackware 7.1
> kurdum
>
> tabi bunun yanında internetten mysql, apache 1.3.12ve php 4.0 ı indirdim fakat
> daha ilk apache iyi kurusumda normal kuruldu herhangi bi sorun yok ama sistemde
> baglandigimda hala sistem de kurulu olan eski apache i geliyor yeni apache yi
> devreye nasıl sokabilirim..

a) eski httpd'i oldurmek ve yenisini calistirmak

b) baslangic scriptlerinde yeni httpd'nin calsiamsini saglamak.

salckware 7.1'de scriptlerin yeri ve apache'nin konumu ne kadar
degisti bilmiyorum;
muhtemelen scriptler /etc/rc.d/
latinda ya rc.inet yada rc.local'da dir.

yeni apache' icnde
/usr/local/apache/bin/apachectl start
balsatnak icin kullanilcak komut.
eskisni oldurmek icinde
ps ax | grep httpd
sonrasi kill PID
komutuyla oldurebirlsin, PID ise bir oncekli komutta root'un sahib
oldugu process'dir.
Bu komutlari cok basitleri de var olabilir tabii.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul