[LINUX:19555] Pascal Programlama

From: Yaşar ÖZANLAĞA (yozanlagan@e-kolay.net)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 16:19:48 EEST

Selamlar

Linux uzerinde pascal ile programlama yapan arkadaSımız varsa lutfen
yardImlarInI bekliyorum.

1- Rhide-1.4.7 ve pascal compilerini kurdum. fakat derleme yapmak istediğim
zaman (CRT) gibi kitaplıkların yerini soruyor. Ben de bilmiyorum.

2- KDE'nin Kdevelop isimli program geliStirme aracını ve gereken modUlleri
internetten indirip Redhat 6.2 üzerine kurdum. Hata mesajları ingilizce
olduğu için anlayamıyorum. Sonuçta yapılan program çalıSmıyor. Duyduğuma
göre KDevelop SuSe Linux Uzerine kurulu olarak geliyormuS. SuSe Linux 6.4
pakettinde neler var, hangi kernel var gibi bilgileri internette bulamadım.
Bu programI kullanan bir arkadasImIz beni aydInlatIrsa sevinirim.

SAYGILARIMLA

Yasar OZANLAGAN