[LINUX:19544] RE: squid hatasi

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 12:55:24 EEST

Merhaba,
Once squid user ve squidadm group'u yaratin ondan sonra bu user accountunu
kullanarak kurulumu yapin..Squid user guide da boyle diyor zaten. Bu kitapta
bu ve bircok konuyla ilgili ayrinti var..

http://squid-docs.sourceforge.net/version-0.1/html/book1.htm

Iyi calismalar,
Ilker G.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html