[LINUX:19533] Re: [LINUX:19528] Çok Acil.. Gelen Http rquestlerini ba?ka bir yere yönlendirmek itiyorum

From: Alper Oguz (alper@showtv.com.tr)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 11:25:13 EEST

Merhaba

ME> Server'ımıa gelen örneğin (80'den) requestleri localimdeki başka bir
ME> makinanın istediğim bi portuna yönelendirmek istiyorum.. Bunu nereden
ME> ayarlayabilirim.. ?????
Yeni kernellarda ipportfw masq secenegi var fakat hic denemedim. Kullanan
varsa bilgi verirse memnun olurum. :)

Ben 1 yila yakin suredir icerideki mail ve web server icin rinetd
kullaniyorum. Cok ender olarak reboot edersem can't bind to port... gibi bir
hata vermesi disinda sorun cikarmadi. (onu da 2. kez calistirinca duzeliyor)

http://www.boutell.com/rinetd

/etc/rinetd.conf dosyasini yaratip icine asagidaki gibi tanimlar yazmaniz
yeterli.

logfile /var/log/rinetd.log
212.1.2.3 80 192.168.1.1 80

iyi gunler

 Alper Oguz alper@showtv.com.tr

.. Kaptan soforunuz konusuyor: "Cikartin beni bu kaptan!"