[LINUX:19507] Re: sendmail ile alakali

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 20:23:16 EEST

> Selamlar.Sendmail hususunda soyle tumturakli bir kitap
> ariyorum.Cok karmasik bir konu malum.Ama karar verdim
> cozecegim :)
> Sendmailin bir kitabi var klasik 97 basimli vede
> kapaginda bir yarasa var.Acaba onumu alsam yoksa yeni
> bir kitap cikti sendmail for Linux diye onumu alsam ?
> Birde eger birileri html yada pdf dokuman onerebilirse
> sevinirim.Bu kitaplarin html yada pdfleri varmi.
> Bu hususta yardim istiyorum.Birde eger birilerinin
> sendmaille alakali Turkce dokumani varsa (Turkce
> dokumandan alinan verim her zaman daha cok oluyor.En
> [...]

Selam,

Akgul Hoca nin notlari vardi.
O dedigin kitabin html hali bende var hatta
ftp ye koymustum selcuk dan aldilar ama duzenlenmesi gerekiyordu bir de
bir kismi sanirim webe oyle konulamaz nitelikte idi. Bilmiyorum sonucta
onlar benden daha iyi biliyor. Ne oldugunu veya koycaklar mi koydular mi
aydinlatirlarsa sevinirim.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC