[LINUX:19504] Tartisma

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 19:43:28 EEST

Merhaba,

Bu tartışma hakkında fazla yorum yapmak istemiyorum çünkü zaten gereğinden
fazla uzatıldı. Sadece şunu belirtmek isterim ki Türkiye'de Linux ile ilgili
yapılan her türlü çalışma takdire layıktır, çünkü bu konuyla ilgili yapılan
çalışmalar bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az. Bu yüzden,
Linux'çuların birbirine destek olması gerekirken birbirine düşmesi gerçekten
Linux'un kendi içinde erimesi anlamına geliyor. Sanırım bu hiçbirimizi mutlu
etmez. Olayları kişisel boyutları geçerek bir de bu açıdan
değerlendirirseniz sanırım ne demek istediğimi anlarsınız. İki değerli Linux
adamının birbirine savurdukları hakaretleri görmek hiçbirimizi mutlu etmiyor
kanaatindeyim.
(Gözlemlediğim kadarıyla) Her dağıtım başlangıçta herhangi bir dağıtımın
kopyasıydı. Elbette Gelecek Linux da gelişecek, ve kendi yapılandırma
araçlarını sunacaktır. Fakat yanındaki 1.0 ibaresini görebildiğiniz üzere
bunları dağıtımın ilk versiyonundan beklemek bence doğru olmaz. Lütfen
birbirimize köstek değil, destek olalım.
Son olarak Linux'un sloganını bir kez daha hatırlatmak istedim, çünkü
sanırım unutuldu.
Sevgi, saygı, Linux.

İyi çalışmalar.
Serdar Cevher