[LINUX:19473] squid stop etmiyor

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 13:00:55 EEST

Merhabalar,
RedHat 6.2 kurulu bir sistemde squid kullaniyorum
yaklasik olarak server i kurali 10 gun oluyor
ilk baslarda squid i aktif hale getirmeden
diger bilgisayarlardan ftp ile linux makine ye baglanirken bir sorun yok idi
daha sonralari squid i aktif hale getirdim ve bu sefer ftp ile baglanirken
uzun sureler beklemeye basladi bu sure 1 dakikayi buluyor ve bazen time out
hatasi veriyor. Bu neden olmus olabilir acaba?
Bir diger sorun ise aksam bilgisayari kapatmak icin ctrl+alt+del tuslarina
basinca bilgisayari kapatmaya basliyor sira squid e gelince bir stop etmiyor
ve bilgisayar kilitlenip kaliyor. Bunu bir kac defa denedim hep aynisini
yapti ctrl+alt+del e basmadan once
/etc/rc.d/init.d/squid stop
ile durdurduup ctrl+alt+del e basinca sorunsuz bir sekilde restart
yapabiliyor bunun nedene ne olabilir acaba basina boyle bir sey gelenler
varmi?