[LINUX:19447] Re: kurulumda hata

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 08:49:53 EEST

bende de olmustu ve listedeki arkadaslarin tavsiyesi üzerine kurulumu türkce secerek yapmadim, grafik arayüzünde türkce kurulumda bir problem var, grafik arayüzlü kurulum yaparken türkce yi secmezsen problemsiz olarak kurulacaktir, text olarak kurarken türkce yi secebilirsin problemsiz kuruyor fakat grafik kurulumda xwindows u daha iyi configure edebiliyorsun (benim düsüncem)

iyi calismalar
Serhat Selahattin Umar