[LINUX:19445] RE: Bilisim 2000 (off topic)

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 08:46:23 EEST

Burada kimseyui tutugum manasi cikarilmasin ama Gorkem
Bey kitabinizin (Linux Isletim Sistemi redhat 6.2 ye
gore) Onsozunde gerekli kisilerden izin alindigina
dair bir ibare goremedim.
Onsozunuz sayfa 15 ile basliyor ve 16 ninda yarisini
kapliyor.Fakat burada gerekli kisilerden izin
alindigina dair bir ibare yok.Degerli Linux
kullanicilari diye basliyor sonra linuxun 1991 de
dogdugu yaziyor ve en son olarakta bolum bolum kitabin
icindekiler yaziyor.
Yanlis yeremi bakiyorum acaba.Eger tam olarak
sayfasini (ve de paragraf numarasini) yazarsaniz bu
listedeki arkadaslar memnun olur.Hemde sizde
rahatlamis olursunuz

SAYGILAR

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/