[LINUX:19432] Re: KPPP ne yapiyor

From: Vasif İsmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 19:39:09 EEST

Tanju Aktug wrote:

> PPP baglantida her iki sunucu da birbirine PAP ile tanitim yapabilir.
> Ancak sizin durumunuzda PAP ile tanitim yapacak sistem sizin sisteminiz,
> karsi taraf "sunucu" konumunda... Bu nedenle /etc/ppp/options içindeki
> +pap
> satirini yok edin. PAP_secrets dosyaniz uygun ise, karsi taraf PAP
> tanitimi isteyince, sizin makinaniz PAP tanitimini yapar.
> options içindeki "+pap" ISP'nizin makinasının size kendini tanıtmasini
> ister, o makina da boyle bir sey yapmayacagi için baglanti kurulmaz...

Meslektasima tesekkur ederim.
     /etc/ppp/ dizini icinde butun dosyalari kontrol ettim. Satira rastlayamadim. Problem
hakikaten de soylene ola bilir. Ama chap ve pap dosyasini sildim (bunu bile yaptim.
Zavalli papda bir shey yazmiyordu)
Options dosyasinda da olan entry i sildim. Orada hakikaten de sunucudan
verifikasyonisteniyordu. Sildim.
Amma bir kppp baglantisi daha uctu. VBe optonsda artik sifrem ve kullanici adi yaziyordu.
   Hakikaten de problem ne ola bilir?
   Segilerlle Vasif Ismailoglu MD
Cerrahpasa Tip Fakultesi
Istanbul Universitesi