[LINUX:19430] Re: kurulumda hata

From: renan@eso-es.net
Date: Mon 11 Sep 2000 - 18:28:54 EEST

Bu problem donanimdan kaynaklaniyor olabilir.
redhat'i kurarken installation mode kismini text olarak secerseniz probleminiz ortadan kalkmis olacaktir.

> [...]
> kurulumdan sonraki ayarlar yap&yacute;l&yacute;yor yaz&yacute;s&yacute; ç&yacute;kt&yacute;ktan sonra bilgisayar kurulumu bitirmiyor ve o &thorn;ekilde kal&yacute;yor..
> bu sorun ne ile ilgili olabilir
> cd ile ilgili olabilirmi (dosyalar&yacute; kopyalamay&yacute; bitirdi&eth;inden böyle bir problem olaca&eth;&yacute;n&yacute; sanm&yacute;yorum).
>
> partition tablomu veriyim
> tek hdd 20gb
> 2000mb fat32 win98 kurdum
> 2000mb sonra linux partitionu açt&yacute;m ve kuruluma geçtim
> ba&thorn;kada bir ayr&yacute;nt&yacute; yok

Merhaba
redhat 6.2 kurulumu=20 yap=FDyordum.Dosyalar=FD kopyalamay=FD bitirdikten ve
kurulumdan = sonraki ayarlar=20 yap=FDl=FDyor yaz=FDs=FD =E7=FDkt=FDktan sonra bilgisayar kurulumu = bitirmiyor ve o =FEekilde=20 kal=FDyor..
bu sorun ne ile ilgili olabilir
cd ile ilgili = olabilirmi=20 (dosyalar=FD kopyalamay=FD bitirdi=F0inden b=F6yle bir problem = olaca=F0=FDn=FD sanm=FDyorum).=20

partition tablomu veriyim
tek hdd 20gb
2000mb fat32 = win98 kurdum=20
2000mb sonra linux partitionu a=E7t=FDm ve kuruluma ge=E7tim =
ba=FEkada bir=20 ayr=FDnt=FD yok
te=FEekk=FCrler
OKTAY=20 EK=DDNC=DDO=D0LU
      ABT=20 B=DDLG=DDSAYAR