[LINUX:19414] Re: KPPP ne yapiyor

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 14:49:17 EEST

Vasif İsmailoğlu wrote:

> Merhabalar.
> Bu yakın 4 günde Mandrake 7.0 sistemde KPPP qarip bir shekilde baglanti kurmuyor.
> Normal PAP modda mesaji: remote server have to autheticate him self.

PPP baglantida her iki sunucu da birbirine PAP ile tanitim yapabilir.
Ancak sizin durumunuzda PAP ile tanitim yapacak sistem sizin sisteminiz,
karsi taraf "sunucu" konumunda... Bu nedenle /etc/ppp/options içindeki
+pap
satirini yok edin. PAP_secrets dosyaniz uygun ise, karsi taraf PAP
tanitimi isteyince, sizin makinaniz PAP tanitimini yapar.
options içindeki "+pap" ISP'nizin makinasının size kendini tanıtmasini
ister, o makina da boyle bir sey yapmayacagi için baglanti kurulmaz...

Kolay gelsin.
Tanju Aktug
DEU Tıp Fakultesi
izmir / Turkey