[LINUX:19388] RE: Bilisim 2000

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 10:18:39 EEST

Bilisim 2000 e bende katildim. Hem stand gorevlisi hemde katilimci olarak. Sunu
gordum.

UNIX ve turevi isletim sistemi tanitan bir kac firma vardi. Fakat stand
gorevlilerinin isteksiz katilmis bir halleri olsa gerek musterilerle yeterince
ilgilenmiyorlar bu da katilimcilarin ilgisiz kalmasina neden oluyordu.

Temmenim su idi.

Listede adi gecen LINUX dagitim firmalarinin da oraya katilmasi, bir sponsor
firma bulunarak CD maliyetlerini onlara yuklemek ve FREE CD dagitimi tanitimi
yaparak insanlarin ilgisini artirmak.

Ama yapilmamis. O tur bir fuarda boyle bir calismanin eksikligi buyuk kayip...

UZULDUM.