[LINUX:19369] Re: Oracle Kurulumu

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sun 10 Sep 2000 - 00:02:05 EEST

linuxdoc.org ta Oracle-8 howto var.Ama daha kolayi
technet.oracle.com a uye olup linux cd sini siparis
etmen.Eline 3 hafta sonra kocaman bir
kutuda(hakkikatten bende anlamadim adamlar bir cd icin
koca kutu kullaniyorlar) eline cd geliyo.Gumruk
kutunun icini gormus oluyo bu arada :(

--- Volkan YILDIRIM <volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr>

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/