[LINUX:19353] Lokal mail& samba

From: Yuce Sungur (ysungur@intersol.com.tr)
Date: Sat 09 Sep 2000 - 09:05:49 EEST

selam herkese,
ben network umu ip sharer gibi bir aletle internet
bağlayabiliyiliyorum,ancak şirket içinde lokal olarak çalışacak bir mail
sistemine ihtiyacım var.Bunun için neler kurmam gerekir?
daha önce sendmail kullandım ama internete açıktı,lokalde dns kaydı yapmadan
falan aynı tipte servis kullanabilir miyim?,ayrıca samba kurmama ihtiyaç var
mı gerçekten samba sadece file sharing için mi kullanılıyor mu?
şimdiden teşekkürler,