[LINUX:19346] RE: telnet

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Fri 08 Sep 2000 - 18:26:12 EEST

Merhaba Ilker,
hayir yanlislik degil..
kullanicilar ust dizinlere cikip dizinleri bile gormesini istemiyorum.
Yani kendinden bir ust seviyeye cikarsa diger kullanicilarin diiznine
girmese bile bu kullanicilarin ismini gormus olacak degil mi?

iste bu yuzden bu yapilabilirmi bunu ogrenmek istiyorum..

Friday, September 08, 2000, 5:53:23 PM, you wrote:

IG> Yanlissam duzeltin. ftp'deki gibi bir sinirlama yok telnet
IG> loginlerinde...;-/ ama malum kullanicilar home dizinlerinin disina
IG> ciksalar bile bir sey yapamiyacaklar tabii ki iyi bir izin sinirlama
IG> politikaniz varsa..

IG> Iyi tatiller..
IG> Ilker G.

---
Saygilar....,

 Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr
19:11:16 08.09.2000

Birakin tagline'i magline'i The Bat! kullanin...