[LINUX:19339] openssl

From: K. Egemen Ozden (ozdenkem@btae.mam.gov.tr)
Date: Fri 08 Sep 2000 - 15:10:41 EEST

Merhaba arkadaslar. Linux uzerinde Apache+mod_ssl kurdum sizden aldigim
tiyolarla. Kendi Certificate Authority mi kurdum. fakat OpenSSL le
urettigim kendi CA imzali sertifikalari (*.p12) formatinda Linuxtaki
netscape a tanitabildigim halde internet explorer tanimiyo bozuk format
diyo. fakat explorer Openssl de urettigim CA nin kendi
kendisini imzaladigi sertifikasini lank diye taniyo Root authoritiler
listesine koyuyo. Bu konuda fikri olanlar varmidir.
Yani kisacasi OpenSSL de urettigim certifikalari nasil Explorer a
tanitacam. Eyvallah. Herkese iyi hafta sonlari.