[LINUX:19326] Re: Ynt: Re: telnet&security hole

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Fri 08 Sep 2000 - 07:53:49 EEST

Bu ssh meselesine bir tutorial linki ilave etmek
isterim.Gayet yararli.
http://www.employees.org/~satch/ssh/faq/ssh-faq.html
SSH'in offical tutorial'idir kendisi.
SAYGILAR

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/