[LINUX:19323] Ynt: Re: telnet&security hole

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 07 Sep 2000 - 19:35:47 EEST

Telnetten korunma yolu kapatmak değildir bence onun yerine ssh kullanmak
daha iyi bir çözümdür. Bu protokol bilgilerinizi şifreleyerek yolladığından
basit bir sniffer ile şifreleriniz elde edilemez bunun dez avantajı ise
secure crt gibi ozel programlar yardımı ile bağlanma gereksinimi olması ama
bu programlarda ssh tarafından eğitim kurumlarına ücretsiz sağlanıyor.

İyi Çalışmalar

Levent YILDIRIM