[LINUX:19275] Ynt: Samba

From: Enis Erdal (eerdal@anet.net.tr)
Date: Tue 05 Sep 2000 - 18:39:50 EEST

smbpasswd -a ????? komutu ile ????? kullanıcıyı ekle ve bir passwd ver.
smb-conf daki
encppasswd =no satırını
yes olarak değiştir.
9x den ağ komşularımdan microsoft ağları için istemci bölümünde Win Nt etki
alanı ile başlayan kısmı aktif hale getir.
Etki alanı Linux daki Work???????? ile ayni isim olacak
win makinayı kapat aç kullanıcı ve şifreyi yukarıda girdiğin kullanıcı ve
sifresini yaz
olması gerekir ben öyle yaptım(10 gün boğuştuktan sonra).

Enis Erdal