[LINUX:19265] apache 1.3.12 + php 4 + mysql 3.22

From: osman (osmany@iname.com)
Date: Tue 05 Sep 2000 - 14:42:23 EEST

selam,

kimse korkmasın bu kez bişey sormuycam.
:)

geçenlerde easysoft odbc programını derleyecem diye apache ve php 4'le
epey uğraşmıştım. bu sayede apache, php 4 ve mysql üçlüsünü tam olarak
çalıştırmayı öğrendim..

özellikle hali hazırda çalışan sistemi olup ta sistemini yükseltmek
isteyenler için kullanılabilecek bir sistem çıkardım. sadece apache
binary'si ve bir iki dosyayla uğraşarak sisteminizi yükseltebilirsiniz.
ne yazık ki sadece RedHat için detayları biliyorum.

ilgilenen arkadaşlara yardım edebilirim..
Osman