[LINUX:19255] Re: NT, Linux ve mail

From: Ilker Gokhan (ilkerg@sumerbank.com.tr)
Date: Tue 05 Sep 2000 - 09:37:43 EEST

Burada aslinda problem SMTP'den kaynaklaniyor. Exch muhtemelen SMTP relay
yapmaya set edilmedigi icin Pine'dan mail gonderemiyorsun. Cunku pine SMTP
kullanmak istiyor ama senin domain ismin ayni oldugu icin Exch. bu istegi
bir SMTP relay istegi olarak algiladigi icin hata aliyor olmalisin eger
Exch uzerinde Internet Mail Servis-->Routing-->Routing Restriction dan
E-domain'e kullandigin makinain IP adresini girip (mask 255.255.255.255
olmali) Exch ona gore set edersen olacaktir..

Su anda ben bu maili de windowstaki pine dan bu bahsettigim ayarlari
yaparak atiyorum..

Iyi calismalar,
Ilker G.
--------