[LINUX:19242] NT ve Linux

From: Sinan GÜLER (SINAN.GULER@pinarsu.com.tr)
Date: Mon 04 Sep 2000 - 16:21:45 EEST

Merhaba

Benim mail ile ilgili bir sorunum var. Bizde mailler NT'de exchange
serverda tutuluyor. Networke bir tane linux makine (slackware) ekledim
lakin bu kullanici maillere ulasamiyor. Maili kullanacak olan bu useri
hem nt de hemde linuxte aynı username ile yarattim. Exchange'te bu
kullanıcıya ait bir account var. Bu kullanici sadece mail
gonderebiliyor, kendine gelen mailleri nt serverdan alip okuyamiyor.
Fetchmail ile bu islemi gerceklestirmeye calistim fakat useri authorize
edemiyor.

Yapmam gereken nedir, yardimleriniz icin simdiden tesekkurler.