[LINUX:19234] Re: X windows kppp ve suid

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 04 Sep 2000 - 11:29:53 EEST

Size Xisp diye bir program var! Kppp nin isini cok sdaha iyi yapan!
Onu tavsiye etsem! Eminim cok daha memnun olursunuz!

Download icin adres:

ftp://jackal.bcc.bilkent.edu.tr/pub/linux/ppp

yi kullanabilirsin!

Batur ORKUN

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst