[LINUX:19228] Inet-tr 2000 aktif katilim cagrisi ( ekelrle tekrar)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 03 Sep 2000 - 17:31:55 EEST

Inet-tr 2000 aktif katilim cagrisi ektedir:

onemli noktalar:
-) kayit formu webtedir
-) afis webe yerlestilmistir
-) Oneriler icin son gonderme tarihi 15 eyluldur

%%%%5

                    6. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                            9-11 Kasim 2000
                   Harbiye Kultur Sitesi Istanbul
                         AKTIF KATILIM CAGRISI

Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek Internet'i
tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, daha once ilk besi
yapilan, ulusal boyutta bir konferans duzenlenmistir. Konferansa
bildiri sunma, egitim semineri verme ve tartisma grubu/acik oturum
duzenleme seklinde aktif katilim davet edilmektedir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.
Konferans Bogazici Universitesinin ev sahipliginde yapilacaktir.

            Konferansin Ana Konulari

   E-turkiye
   Bilgisayar aglari ve Internet
   Internet, Intranet ve Extranet
   Kamu Bilgisayar Aglari
   Dunyada ve bizde Internet altyapisi
   Internet ve Medikal Bilisim
   Yeni Internet teknolojileri
   Yeni Ekonomi
   M-ticaret
   Internet'in AR-GE amacli kullanimi
   Bilgisayarlasma, ulusal bilgisayar agi ve bilisim altyapisi
   Turkiye'de Internet'in yapilanmasi
   Internet'te Turkce kullanimi ve Icerik
   Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
   E- ticaret ve E-is
   Internet'te guvenlik
   Internet, kutuphanecilik, elektronik yayincilik ve basin
   Egitimde Internet kullanimi
   Ozgur yazilim, acik kaynak ve Internet
   Internet'in sosyal boyutlari
   Internet'in yasal boyutlari
   Internet, demokratiklesme ve toplumsal denetim
   Internet'te siyaset ve siyasi partiler
   Internet'de duzenleyici kurullar
   Gizlilik, Bireysel haklar ve Internet
   Internet ve etkin devlet

Konferans dili Turkce'dir. Bununla birlikte, ayri bir oturumda
sunulmak uzere Ingilizce bildiri basvurulari da kabul edilecektir.
 Basvurulari, bildiri ozetlerini ve onerilerinizi 15 Eylul 2000,
 tam metin bildirileri ve calisma grubu onerilerini
asagida tanimlanan sekilde 15 Ekim 2000'e kadar iletiniz.

   Klasik bildiri : Bilimsel yazim kurallari cercevesinde yazilmis
genis ozet ya da tam bildiri metni, en fazla sekiz A4 sayfa. Birinci
sayfada em kimlik bilgisi (yazar adi, calistigi kurulus, telefon,
faks ve elektronik posta adresleri) bulunmalidir.
Metnin duzenlemeye ve Internet uzerinde konmaya uygun elektronik
kopyasi, html, doc, TeX dosyalari tercih edilir.

     Elektronik bildiri: Herhangi bir Internet yazilim araci ile
okunabilecek, gosterilebilecek ya da dinlenebilecek cokluortam bildiri.
Sinirsiz form ve boyut. Basinda kimlik bilgisi.

    Egitim semineri onerisi: Baslik, sure, azami katilimci sayisi,
anlatilacak konularin azami bir A4 sayfasina sigacak tanimi,
egitimin verilme sekli, donanim ve yazilim gereksinimleri, onerenin
kimlik bilgisi.

    Tartisma grubu/acik oturum onerisi: Baslik, sure, beklenen katilimci
sayisi, tartisilacak konularin tanimi, onerenin kimlik bilgisi.

Tum bildiriler ve sahiplerinin izni varsa egitim seminerleri notlari
elektronik ortamda sunulacaktir.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/
Yurutme Kurulu Adina

Mustafa Akgul M. Ufuk Caglayan
akgul@bilkent.edu.tr caglayan@boun.edu.tr
Tel : (312) 290 1237 Tel : (212) 263 1540 X 1698
Faks : (312) 266 4054 Faks : (212) 287 2461
Endustri Muhendisligi Bolumu Bogazici U. Bilgisayar Muih. B.
Bilkent, Ankara 06533 Bebek, Istanbul 80815

Notlar:

1. Bu ilk cagrinin tekraridir. Daha fazla detay
http://inet-tr.org.tr/ de bulkunabilir, ve belli olunca
listelerde duyurulacaktir.

2. Kayit formu webe yerlestirilmistir.

3. Konferansi afisi belli olmustur. Ornegi webte gorulabilir.
Bilisim 2000 de dagitalacaktir.
Bilisim sonrasinda da genis bir dagitim yapilacaktir.
Sizlerden izlemneizi, bizi yazip gerekirse yeniden istemenizi
rica edelim.

4. Konferans logolari www.inet-tr.org.tr adresine konmustur. Logonun
weblere yerlestirlmesini rica ediyoruz.

A4'e basilabilen bir poster taslagi webte sunumustur. bastirlip, A3
boyutuna buyutulup, asilmasini tesvik etmek istiyoruz.

5. inet-conf@listweb.bilkent.edu.tr listesi, konfernasa katki
vermek isteyen kisi ve kurumlarin haberlesmesi icin acilmis
bir listedir. Uye olmak icin

To: listproc@listweb.bilkent.edu.tr

sub inet-conf Isim Soyisim
end