[LINUX:19218] StarOffice'te Turkce Problemleri

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Sat 02 Sep 2000 - 20:38:52 EEST

Selamlar.

Bugin StarOffice 5.2 kurdum ve bazi problemlerim var. Yardimci olanlara
simdiden tesekkurler.

1) StarOffice 5.2'yi Sun'in sitesinden indirip kurdum, daha sonra da Gelecek
A.S.'nin ftp sitesinden Turkce ttf fontlarini indirdim ve yukledim. Bu
turkce ekinden mesela Times New Roman fontu cikiyor. Bir turlu
StarOffice'teki font secme listelerinde Times New Roman'i goremiyorum.
Halbuki kendim Times New Roman yazip yazi yazmaya basladigimda dogru fontla
ve turkce harflerle yaziyor.

2) Turkce problemim bu sefer de web browser kisminda cikiyor. Bu kadar
turkce fontu kurmus olmama ragmen sayfalardaki turkce harfler ? seklinde
cikiyor. Bir turlu web browser fontlarini degistirebilecegim bir yer
bulamadim...

Iyi calismalar.
Serdar Ozler