[LINUX:22426] Re: RE: mandake 7.2 kurmayi beceremiyorum

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 30 Nov 2000 - 15:43:16 EET

--- Murat SULUHAN <murat.suluhan@tesam.com.tr> wrote:
> Merhabalar
 Selamlar

> Ilk denemede kurdum :-))

> Ingilizce kurulum secmeni tavsiye edicem,

 Hep Ingilizce kurulum yapiyorum, arada acaba sorun
ondan mi diyip Turkce kurdum ama genelde ingilizce
seciyorum.

> Ayrica senin cd yi hdd ye kopyalayabilmen sadece cd
> deki dosyalari
> okuyabildigin manasina gelir, iso nun duzgun indigi
> manasina gelmez, 7.2 CD
> yi yarattigin iso hala duruyorsa ona bir md5
> kontrolu yapsan derim. Tabii
> iso yu indirdigin yerden iso nun original md5
> cheksum dosyasinida alman
> lazim. Oradaki md5 degeri ile senin iso nun md5
> degeri de ayni olmali. FTP
> sirasinda hata olmadi hic deme, benim basima geldi.

 Mandrake 7.1, orjinal. Box iyla taa nerelerden elden
getirildi, hic cizik vs de yok ustunde. Sorun onda da
var tabii ki kurulmuyor ilk seferde, ama bi kac
denemeden sonra hazretleri kurulmaya karar veriyor.

 7.2 icin MD5 sum check yaptirmaya calisiyorum, ama
dowload eden arkadasin bilgisayari windoz (simdilik).
HDD ekleme-cikarma, floppy sansimiz da yok malesef.
Dos-wimdoz altinda MD5 check yapabilen bi prog-util
var mi ?

> Paketleri kendin secme, herseyi kur sonra
> istemediklerini kaldir. RPM
> sagolsun

 Her zaman paketleri kendim seciyorum, ama automatic
dependency check enable ederek. Niye kendin secme
dediniz?

 Bu problemim sadece Mandrake 7.x serisinde oluyor.
Mandrake 6.1, redhat 5.x , 6.x , 7 , slackware 3.x ,
7.x, corel linux x.x , minik distrubitonlar bile hic
problem cikarmiyor, ama mandrake... Etrafimda ki
insanlar benim cdlerimle kurarken ben kuramiyorum...

 Ilginiz icin tesekkurler

                                        Onur