[LINUX:22416] RE: Ynt:Re: Ynt:Re: Ynt:Re: *.c nasil derkenir

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Thu 30 Nov 2000 - 14:31:56 EET

www.rpmfind.net e bi bakarmisiniz

-----Original Message-----
From: burak_bayraktar [mailto:burak_bayraktar@mynet.com]
Sent: Thursday, November 30, 2000 2:03 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:22414] Ynt:Re: Ynt:Re: Ynt:Re: *.c nasil derkenir

Selamlar,

Hakan Bey dediginiz belkide dogru olabilir. derlemek istedigim *.c
dosyasinda bi bo**luk olabilir. Neden olmasin ? size hak veriyorum.
ama benim en son atdigim mailde. bana lütfen su *.c dosyalarini
kurdurun demedim,nasil kurulacagini gösterdiniz (tesekkur ederim)

Ama benim son mailimde anlatmak istedigim. sizden sadece gcc download
edebilcegim bir url adresiydi. ftp adresleri, www, vs. tar.gz yada
rpm dosyalarinin nerde oldugunu ogrenmek istemisdim. zaten gcc
hakkinda simdilik yeteri kadar bilgiyi bana verdiniz icin tesekkur
ederim.

> Herseyden once sunu kesinlestireyim, burasi bir c/c++ programlama
> listesi degil.

bu tepkinizi anlamis degilim. gcc hakkinda cok detaya girmedim.
programlama hakkinda da. sadece nasil kurulur die sordum. cevabimi
aldim. yardimci oldunuz. simdi ise sadece download ftp, www.
adreslerini istiyorum. (umarim fazla bir sey istemiyorumdur)

Saygilarimla,
iyi Calismalar,