[LINUX:22415] Re: mandrake 7.2 / modem

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 30 Nov 2000 - 14:04:30 EET

--- Mert UZBASLI <iknewitwasamistake@hotmail.com>
wrote:
> selamlar.

 Selamlar.

> dün mandrake 7.2 kurdum.hersey yolunda gitti.sadece
> kppp ile internete
> girmeye çalistigim zaman terminal penceresi acildi
> ve öylece kaldi.yani
> username: falan gelmedi pencereye.hiçbirseye
> ellemeden makineyi
> kapattim.bugun actigimda bu sefer surekli olarak
> "Sorry,modem is busy..."
> hatasini aliorum.irq larda catisma yok.sorun ne
> olabilir ve nasil
> halledebilirim?simdiden tesekkurler.iyi calismalar.

 Terminal penceresinin acilmasindan sonra herhangi bir
yazinin gelmemesi bazi network ayarlarinin
bozulmasindan kaynaklanabilir. Linux da kernel
seviyesinde oldugu icin pek incelemedim, ama wimdoz
larda IP header compression ve bunu gibi bi kac ayari
disable edince benim de basima gelmisti. Yine de boyle
bir ayarla oynamadiginizi tahmin ediyorum. Sorun buyuk
ihtimalle modeminizi kppp dogru tanimamasi, ki ertesi
gun de boyle bi problemle karsilasmissiniz.

  Modeminiz wisecom 56 K mi ( ISA ) ? Benim de
zamaninda boyle bir modemim vardi, kppp de ses ayarini
yapinca modem boyle taninmiyordu. Ses ayarini orta
seviyeye getirip dener misiniz, belki probleminizi
cozebilir.

 Bir de, kppp yi bosverin, wvdial kurun. Konsolda
calisiyor ama freshmeat.net ten aratirsaniz bi kac
tane GUI var wvdial i kullanan.

 Iyi calismalar

                                   Onur Kucuk