[LINUX:22383] Re: mandake 7.2 kurmayi beceremiyorum

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 29 Nov 2000 - 22:14:00 EET

--- MehmeT KuT <mehmetk@yahoo.com> wrote:
> Ben ilk kurulumda sorunsuz bir biçimde kurdum...
> 7.2 yi..hatta kurulumdan sonra ethernet karti,ses
> karti ve ekran kartinida
> tanidi
> realtek
> sblive
> geoforce

 Donanimimiz ayni, onlarin otomatik tanindigini
biliyorum, az once ayni donanimli baska bir pc ye,
kendi CD lerimden kurdum mandrake 7.2 yi, hic sorunsuz
direkt olarak tanidi, kurdu...

> lilo yerine daha güzel bir olay koymuslar belki
> lilonun gelistirilmisidir
> ama baya iyi
> açilis tamamen grafik ortamda oluyor ve mouse
> supportu ile açilirken sisten
> state i
> çok rahat degistirebiliyorsun mesela reboot yerine
> halt istiyorsan sol
> tarafta mousela halt i seçiyorsun o kadar...vb...

 Ufak bir duzeltme :) Lilo hala mevcut, sizin
gordugunuz grafik ortam arkeia adinda bir sistem.
Kernel'e framebuffer destegi verip boot ediyorlar,
arkeia da boylece grafik ortamda calisan bir boot
programi oluyor. Ama aslinda once lilo ile kernel boot
ediliyor, daha sonra servisler calistirilirken arkeia
size gosteriyor.

> Kurulum için extra bise yapmadim daha önce 7.0
> kullaniyordum sadece yeniden
> bölümlendirdim o kadar sonra tekrar kurdum...

 Dedigim gibi benzer bir sisteme, ( ekran karti ve
partition table disinda hersey marka-model ayni )
kurdum mandrake 7.2 yi , hic problem cikmadi. Tek
farkimiz benim diskimin hdc de olmasi. Zamaninda lilo
nun slave disk le ilgili problemini hatirladikca,
boyle akla gelmiycek bir sebep olabilir diyorum.
Diskimi hda yapip bir daha deneyecegim. Tesekkurler :)