[LINUX:22379] Ynt:Re: Ynt:Re: *.c nasil derkenir

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Wed 29 Nov 2000 - 20:51:54 EET

Selamlar

anlatdiklarinizi, soylediklerinizi denedim ama malesef yinede hatalar
vermeye devam ediyordu. asagidaki komutlarin hepsini girdim. ama
yinede banamasin demiyor..

# gcc -c dosya_adi.c
# gcc -o dosya_adi.c
# gcc -c name dosya_adi.c
# gcc -o name dosya_adi.c

# gcc -c name dosya_adi.o
# gcc -o name dosya_adi.o

ve ayni komutlari basina gcc yerine # cc yazarakda yazdim ama
olmadi. Ama sanirim belkide benim gcc de yada c++ soorun var.
yenisinir kurmak istiyorum. qtde de sorunlar yasamisdim. ama sonradan
son surumunu kurunca (2.2.2) her sey duzeldi. qt verebilcegim en guzel
ornekdi. yani burda demek istedigim. redhat 6.2 ile beraber kurulan
gcc/cc (hangisiyse artik) bunlar yetersiz kaliyor. (qt de yetersizdi
zamaninda) o yuzde gcc/c++ hangisi olursa artik. (birisi olsa
yeterliymi$) bu programlari nerden download edebilirim ? yane en son
surumunu makinaya kurmak istiyorum. rpm de olur. tar.gz de (rpm
tercihimdir.)

*.c dosyalari nasil kurulur ogrendim sayenizde. gcc/c++ kurma
komutlarini sayenizde azda olsa fikir sahibi oldum. her sey icin
sorularima cevap veren ve ilgilenen herkeze tesekkur ederim. simdi
ise tek sorum. gcc nin son surumunu nerden bulabilirim ? (rpmfind.net
demeyin lutfen)

Saygilarimla
Iyi calismalar

Sevgim, Saygim,