[LINUX:22363] Re: mandake 7.2 kurmayi beceremiyorum

From: MehmeT KuT (mehmetk@yahoo.com)
Date: Wed 29 Nov 2000 - 12:25:21 EET

Ben ilk kurulumda sorunsuz bir biçimde kurdum...
7.2 yi..hatta kurulumdan sonra ethernet karti,ses karti ve ekran kartinida
tanidi
realtek
sblive
geoforce

lilo yerine daha güzel bir olay koymuslar belki lilonun gelistirilmisidir
ama baya iyi
açilis tamamen grafik ortamda oluyor ve mouse supportu ile açilirken sisten
state i
çok rahat degistirebiliyorsun mesela reboot yerine halt istiyorsan sol
tarafta mousela halt i seçiyorsun o kadar...vb...

Kurulum için extra bise yapmadim daha önce 7.0 kullaniyordum sadece yeniden
bölümlendirdim o kadar sonra tekrar kurdum...