[LINUX:22331] Re: Backspace ,128M ram ve Mandrake 7.0

From: Ewreniz (requiem@glowingeyes.net)
Date: Tue 28 Nov 2000 - 18:59:55 EET

Selamlar

bende mdk7.0 ve 128 ram kullandim bir ara ve ram benim icinde buyuk sorun
oldu. append komutu yuzunden sistemim kitlendi acilista ve yeninden kurmak
zorunda kaldim vs. simdi mdk 7.2 kullaniyorum ve gayet iyi hersey. bu arada
backspace tusu aslinda calisiyor fakat delete tusu ile ayni gorewi yapiyor.
nedenni bende anlayamamistim ama sag alt kosede duran klavye dillerinin
bulundugu kismin setup indan turkcenin ozelliklerine girersen orda bir kac
charset tanimlamasi oldugunu goreceksin bir combo box icerisinde onlari
teker teker dene hatirlayamiyorum ama en alttaki sanirim bu sorunu ortadan
kaldiriyordu..

iyi calismalar..
E. A. M. E.