[LINUX:22323] Re: telnet

From: Aldemir AKPINAR (aldemir@aldemir.cc.ankara.edu.tr)
Date: Tue 28 Nov 2000 - 16:04:57 EET

        Selamlar,

        cyberspace.org var benim bildigim ama oldukca yavas. Email adresi
veriyormu bilmiyorum ama bedava account veriyor. Ama bu server uzerinden
baska sitelere telnet cekmeniz para vermediniz surece yasak. Yani ayri bir
uyelik istiyorlar. Lynx falan kullanilabiliyor. vi pico falan gibi
editorlerde kullanima acik. Tek sorunu oldukca yavas ve yuklu bir server
olmasi

Iyi Calismalar.
Aldemir AKPINAR