[LINUX:22318] Re: HOSTS.DENY - HOSTS.ALLOW

From: Baris Metin (baris@yakut.beykent.edu.tr)
Date: Tue 28 Nov 2000 - 15:06:59 EET

Selamlar,

Sanırım bir yanlışlık yapmışsın.
/etc/hosts.allow dosyasına
in.telnetd:192.168.1.2
/etc/hosts.deny dosyasına ise
in.telnetd:ALL

satırlarını yazman telneti herkese kapaman ve yalnızca
örneğin 192.168.1.2 ipsine açman için yeterli.

İyi gunler.
Quoting Mehmet OZDOGAN <mehmet@emrebilgisayar.com.tr>:

> Merhaba.
>
> Sistemimi telnet e kapatmak icin bir kac yol denedim.
muvaffak oldum ama > istedigim gibi degil.

> simdi,
>
> hosts.allow dosyasinin icine,
>
> ALL:ALL
>
> yazinca, butun requestler kabul ediliyor.
>
> ALL: BENIM.IP.NUMA.RAM yazinca ise, malesef timeout a
ugruyor...

> hakeza, hosts.deny dosyasinda da biraz oynadim sonuc
ayni.

> simdi,
>
> hosts.allow un icine,
>
> ALL: 195.33.237.,
> in.telnetd:ALL
>
> hosts.deny in icine ise,
>
> in.telnetd:ALL
>
> yazdigim zaman, sadece benim class imla ayni IP de
olanlarin telnet > cekebilmesi gerekirken herkes telnet
cekebiliyor?

> Bu konu ile ilgili HOW-TO kaynagi bilen yada bana
birazcik aciklama > yapacak arkadaslarin fikirlerini
bekliyorum.

--
Baris Metin

----------------------------------------------------- This mail sent through IMP: http://web.horde.org/imp/