[LINUX:22257] Re: squid zaman kontrol

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 14:02:53 EET

Merhaba,

> Kimden: Alper Oguz [mailto:alper@showtv.com.tr]
> Tarih: Monday, November 27, 2000 12:37 PM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:22248] Re: squid zaman kontrol

> Asagidaki gibi yapinca bilmemne.com domain'ine sadece
> pzt-cuma 7-21 arasi
> baglanilabilmesi gerek. Bunu denemedim ama aynen kendi
> Lan'imdaki makinalar
> icin kullandim, degisen tek sey simdi src yerine dstdomain koymam...
>
> acl yasak dstdomain .bilmemne.com
> acl yasak_saat time M-T-W-H-F 07:00-21:00
> http_access allow yasak yasak_saat

Sanirim yanlis anlasildi, burada izin vermilmis halbuki verilmemesi
gerekiyor. Yani allow yerine deny gelmeli. :)

> Bir de bunun herkese uygulanmasi icin, acl kurallarinin en
> ustune yazmaniz
> gerek.

acl satirlari arasinda bir siralamanin onemi yok ama http_access
satirlarinda siralama onemli. Sanirim burada asil denilmek istenen
http_access satiri "deny all" satiri ve diger *custom* http_access
satirlarinin ustunde olmalidir.

Iyi calismalar..
Ilker G.

> iyi gunler
>
> --
> Alper Oguz alper@showtv.com.tr
>
> .. A radioactive cat has eighteen half-lives

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.