[LINUX:22253] Re: Tesekkurler ama...

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 13:32:39 EET

> Merhabalar

Selam,

> Hayir hep Ingilizce seciyorum, belaya yol açmasin diye ama

En iyisi:))

Murat sana ozelden yorumumu yazmistim ama izin verirsen biraz daha ayrintili
sekilde buraya da yazacagim.

Henuz Linus un yaptigi gibi registerlara bakip sorunu anlayacaka seviyeye
ulasamadim:))

Simdi burada Attempted to kill the idle task diyor bu ise anlasilacagi uzere
idle olmus olan task degil! task[0] in adi idle taskdir bir diger adi ise
swapper taskdir. Fakat swapping ile ilgili herhangi birsey yapmiyor. task[0]
in ne yaptigini aciklamak biraz uzun ve karmasik olacaktir sanirim bu yuzden
burada bunu anlatmaya girmeyecgim. Daha cok kod anlatmak gerekir cunku. Neyse
kisaca kernel page table lar bu asamada hazirlaniyor. Page table lari
hazirlayamiyor ise de problemin ram de oldugunu soylemek sanirim mantikli
olacaktir. Fakat kesin olarak boyle birsey soylemiyor diger donanimlardan
olusan bir hatadan dolayida bu hatalari alabilirsin. ama bana gore ram. Bu
arada daha once mandrake yi install edebilmis olman ise kafami karistiran bir
nokta olarak duruyor. Daha once dedigim gibi test amacli degisik kernellar
ile degisik boot disketleri olusturup sistemi boot etmeye calisman lazim.
Eger hepsinde bu hatalari aliyorsan o zaman sanirim kesin bir donanim
problemi oldugunu ve bana gore ise bunun ram den kaynaklandigini soylebiliriz.

Neyse benim dusuncelerim bu sekilde umarim aciklayici olabilmisimdir.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC