[LINUX:22248] Re: squid zaman kontrol

From: Alper Oguz (alper@showtv.com.tr)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 12:36:40 EET

BT> Squid'te gunun belli zamanlarinda bazi domainlere
BT> ulasilmamasini nasil ayarlayabilirim.

Asagidaki gibi yapinca bilmemne.com domain'ine sadece pzt-cuma 7-21 arasi
baglanilabilmesi gerek. Bunu denemedim ama aynen kendi Lan'imdaki makinalar
icin kullandim, degisen tek sey simdi src yerine dstdomain koymam...

acl yasak dstdomain .bilmemne.com
acl yasak_saat time M-T-W-H-F 07:00-21:00
http_access allow yasak yasak_saat

Bir de bunun herkese uygulanmasi icin, acl kurallarinin en ustune yazmaniz
gerek.

iyi gunler

--
 Alper Oguz    alper@showtv.com.tr

.. A radioactive cat has eighteen half-lives