[LINUX:22225] Re: Fare imleci..

From: Ceyhun Kirmizitas (ceyhun@olympos.gen.tr)
Date: Sun 26 Nov 2000 - 21:13:56 EET

Selam,
Oncelikle ugur arkadasima tesekkur etmek edeyim..Dediklerini aynen yapmaya
calistim..Lakin /etc/X11 in altindaki XF86Config dosyasinin icinde

#Option "sw_cursor" satirini bulamadim..

Ekte benim XF86Config dosyasini attachment olarak yolluyorum.Inceleyip ne
yapmam gerektigini soylerseniz cok sevinirim..

Tesekkurler & iyi calismalar..