[LINUX:22212] Re: Red Hat Linux da RIVA TNT 2

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@basamak.net)
Date: Sun 26 Nov 2000 - 14:34:08 EET

   Selamlar,
Redhat 6.1 uzerinde Philips 105E monitorum ile birlikte Riva TNT2 kullaniyorum.Hatta dun yaptim tum configlerini.
Oncelikle,
ftp://ftp1.detonator.nvidia.com/pub/drivers/english/XFree86_40/0.9-5/
adresindeki NVIDIA_GLX-0.9-5.tar.gz dosyasini cekip sisteminize kurun.Ayni dizin icerisinde rpm uzatntili dosya da var
ama ben rpmleri sevmiyorum :)
Ekte gonderdigim XF86Config dosyasini editleyin kendinize gore (monitor kismi ozellikle,oradaki tum ayarlar 105E ye gore
ayarladigim ayarlar cunku.Siz kendi monitorunuzun vertical ve horizontal degerlerini girmelisiniz) degistirin.Riva GLX
modulunu (glx.so) eklediginizden emin olun(Ekteki configde eklenmistir).

Su an 1024x768 kullaniyorum bu ayarlamalar ile.Kolay gelsin.

P.S:
1) Listedeki arkadaslardan ozur dilerim attachment konusunda ancak Riva TNT2 kullanan baska arkadaslar oldugunu,
daha once sorduklarinda yanit alamadiklarini varsayarak 11K'lik bu dosyayi da ekte gondermeyi uygun buldum.

2) Bu sekilde basarili olunmus config dosyalarini bir yerde tutmak (mesela www.linux.org.tr/configs/) dusunulebilir mi ?
Ornegin ben Riva configi gondermis oldum listeye,baska biri Turkce configi gonderir,baska biri scanner configi filan.
Bunlar icin ayri bir sayfa yapilabilir mi Documents kisminda oldugu gibi isim belirtilerek.(Isim belirtme olayi sadece
authora ulasim bakimindan kolaylik icin yoksa herhangi bir isim,unvan,isim duyurma kaygim yok)

Ne dersiniz ?