[LINUX:22192] Fwd: Samba Turkce sorunu

From: Ali BAYINDIR (alibayindir@123india.com)
Date: Sat 25 Nov 2000 - 20:15:45 EET

Oncelikle Herkese Merhabalar;
Araniza dün katildim ve hemen bir soruyla bu güzel ortama katilayim dedim.
Sorunum Samba ile paylastirdigim dosya ve dizinlerdeki Türkçe karakterler.
Client makinalarda bu tip karakterler görünmüyor yada saçmalaniyor. Erisimde
de sorun çikiyor haliyle. Buna bir çözüm var mi?
NOT: Bu listeye gönderecegimiz maillerde böyle bir seye dikkat etmeli miyim?
;-)

Herkese tesekkürler ve de basarilar...