[LINUX:22189] squid in win2k

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sat 25 Nov 2000 - 19:45:15 EET

Selamlar.
Acaba squidi win2k icin derleyen varmi yada derlenmis
binarylerinin URL sini verebilecek biri.Aslinda
kesinlikle win2k kullanacagim anlasilmasin.Sadece
birisne "Bak kardis bu squid win2k da performans
gostermez " tarzi bir sey demek icin kuracagim ve
calamaris ile test yapacagim.Gerci calamaris hic
kullanmadim.Ayrica calamarisin windows binaryside yok
sanirim,

Squidin web sitesini arastirdim bu husus icin
squid4win2k diye birsey var ama mail atan herkes
cygnus ile derledim demis.Kimse binary linki
vermemis.Ben cygnus ile hic ugrasmadimda

SAYGILAR

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME