[LINUX:22183] Re: qmail

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Sat 25 Nov 2000 - 11:39:00 EET

> Merhaba,
>
> Arkada=FElardan birisi qmail i=E7in howto yazaca=F0=FDn=FD =
> s=F6ylemi=FEti bir ara.
>
> Acaba ne durumda. Ya da ba=FEka bir howto varm=FDd=FDr bu konuda.

Bi ara yazmaya baslamistim ancak henuz bitmis degil. Su sinavlari bir
atlatalim, en kisa zamanda yazmaya calisacagim. qmail'in lisans
problemleri yuzunden Debianda nasil kurulmasi ve ayarlanmasi gerektigini
anlatiyorum ancak diger dagitimlarda da ufak tefek degisiklikler disinda
pek bir degisiklik yok. www.qmail.org adresinden de pek cok dokumana
erisebilirsiniz. Hala sorunuz cevaplanmadiysa listeye yazarsaniz
cevaplamaya calisirim.

Murat Demirten <murat@debian.org>
Fingerprint: 1198 B162 75C9 9378 DABB BF08 E717 CE7D B5EE C7E4
<-- The biggest still the best, http://www.debian.org -->