[LINUX:22173] Re: KDE 2.0 Turkce klavye olasi cozum

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 22:44:01 EET

Selam..
Bu calismasindan dolayi arkadasimizi kutlariz, ve basarialrinin devamini
dileriz.

butun bu islemleri yaptik, ama (noktali S,G) noktasiz (i) gibi kaarkterleri
göremiyoruz..
(SuSE 7.0 xfree3.3.6 KDE2)

Bu konu ile ilgili arkadasimizin önerilerini bekliyoruz....

Thu 23 Nov 2000 19:32 tarihinde ?unlar? yazm??t?n?z:

Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi
zbahadir@turk.net & bursa@bursahakimiyet.com.tr