[LINUX:22164] Re: GNU Linux

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 18:42:05 EET

Bence bu derginin alıcı kitlesi hesaplanırken sadece Linux kullanıcılarının hesaba katılması yanlış olur. Sadece bu çeşit bir dergiye hasret olan Linux kullanıcıları, başka alternatife sahip olmadıkları için "çantada keklik" olarak görülebilir. Değişik işletim sistemleri deneyenler, bayiide yeni bir PC dergisi görüp de "aa bu neymiş" deyip alıp okuyanlar, hatta minibüsünün camına asacak cd sahibi olmak isteyenleri içeren büyük bir kitleye hitap eden bir dergi de olabilir GNU Linux. Tabii bu minibüsçüler kendi tabirleriyle "iki tarafı da parlak cd"yi daha çok tutuyorlar ama.. :-)

Başarılar dilerim
Serdar Cevher