[LINUX:22159] RE: 22141] Re: [Re: squid cache boyutu]

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 16:35:40 EET

konsoleden veya X de çalışıyorsan herhangi bir terminal ekranından "mc" yaz
(tirnak işaretleri yok). Gelen ekranı tanıyacaksın bu dostan alışık oldugun
nortan commander in benzeridir. squid.conf hangi directory de bilmiyorum,
muhtemelen /etc nin altındadir. Fileın üzerine git F4'e bas değişiklikler
bitince F2 ile dosyayı kaydetmeyi unutma.
( X te çalışırken bir konsole ekranı açman için ctrl-alt-F1'e bas (F1:1 nolu
terminal ekranını getirir) login name ve password'u gir. mc yi buradanda
çalıştırabilirsin işin bitince
konsolede exit yazıp konsole ekranını kapat. alt-F7 ye basıp X'e dön.)
memory