[LINUX:22149] RE: 22137] Re: Tesekkurler ama...

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 15:21:19 EET

Büyük bir hevesle MDK 7.2 yi kurunca bendede aynısına benzer bir problem oldu
ve makina açılmadı.Bir kaç sefer resetledim yine aynı problem oldu. Her nekadar
sebebini anlamasamda ben MDK7.2 yi tekrar kurdum, artık problem yok. İlk
kurulum Neden problem çıkardı, ve ikincide neden problem çıkmadı bilmiyorum.
Belki ikinci kurulumda farklı seçenekleri seçmişimdir, hatırlamıyorum. Eğer
denemediysen, bir kez daha dene derim . (not bende general protection hatası
vermemişti başka bir hata verdi, fakat kaydetmediğim için hatırlamıyorum.)

mehmet