[LINUX:22144] Re: FTP portu

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 14:16:24 EET

Feza Tonay wrote:

> hic denemedim ancak /etc/services
> dosyasi gibi hatirliyorum
> iyi calismalar
> Feza

Merhaba,

Sanirim programina gore degisir. Red Hat hangi ftp server programini
kullaniyor bilmiyorum ama yapman gereken bu programi calistiran satiri bulup
destekliyorsa bir parametre ekleyerek farkli bir port uzerinden calismasini
saglamak.

Daha sonra sen surekli bu port'u kullanacaksan ve netstat komutu ile ftp
baglantilarini da rahat gormek istiyorsan /etc/services dosyasinda ftp
portunun numarasini da senin kullandigin port numarasi ile degistirmen
gerekli.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu